Panel 4
Panel 4
Ke stažení
Stáhněte si tento dokument:

Politika, volební kampaně a politický marketing

Druhý den konference byl zaměřen na dílčí otázky spojené s regulací reklamy. Začalo se panelem, který se věnoval politické reklamě a politickému marketingu. Klíčovou otázkou panelu bylo, jak definovat politickou reklamu a zda je třeba ji regulovat. Má vůbec smysl politickou reklamu regulovat, pokud nemá jasně stanovené hranice?

V panelu diskutovali zástupci akademické obce, regulačního orgánu i reklamních agentur, tedy Anna Matušková z Institutu komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK, Otto Eibl z Katedry politologie z Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně, Milan Bouška z Rady pro rozhlasové a televizní vysílání a Pavel Brabec z Asociace českých reklamních agentur.

Příspěvky prezentované na konferenci ke stažení:

Anna Matušková,

Otto Eibl,

Milan Bouška,

Pavel Brabec.


Fotografie

Foto: Ondřej Novák.


Videozáznam

Kamera: František Géla, Petr Štěpán. Střih a zvuk: RTL.






Panel 4

Politika, volební kampaně a politický marketing

Druhý den konference byl zaměřen na dílčí otázky spojené s regulací reklamy. Začalo se panelem, který se věnoval politické reklamě a politickému marketingu. Klíčovou otázkou panelu bylo, jak definovat politickou reklamu a zda je třeba ji regulovat. Má vůbec smysl politickou reklamu regulovat, pokud nemá jasně stanovené hranice?

V panelu diskutovali zástupci akademické obce, regulačního orgánu i reklamních agentur, tedy Anna Matušková z Institutu komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK, Otto Eibl z Katedry politologie z Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně, Milan Bouška z Rady pro rozhlasové a televizní vysílání a Pavel Brabec z Asociace českých reklamních agentur.

Příspěvky prezentované na konferenci ke stažení:

Anna Matušková,

Otto Eibl,

Milan Bouška,

Pavel Brabec.


Fotografie

Foto: Ondřej Novák.


Videozáznam

Kamera: František Géla, Petr Štěpán. Střih a zvuk: RTL.