Petra Audyová
Petra Audyová
Ke stažení
Stáhněte si tento dokument:


Petra Audyova


Oblast odborného zájmu : marketing, nová média, sociální média, komunikace, branding, hodnota značky
Research interest : marketing, new media, social media, communication, branding, brand equity

Kontakt

  • E-mail : petra.audyova@fsv.cuni.cz
  • Telefon : 0










Životopis

Vzdělání

2002-2008: University of Economics Prague: International Business; “Ing.” (M.Sc. equiv.)

2005 –2009: Charles University: International Area Studies; “Bc.” (B.A. equiv.)

2010 –2012: Charles University: West European Studies; “Mgr.” (M.A. equiv.)

 

02/ 2013: UBC Sauder School of Business: Executive education: Social Media - Strategy, Tactics and Analytics  

11 – 12/ 2012: Emily Carr University of Art + Design: Adobe Suite CS6: Photoshop, Illustrator, InDesign

02 – 05/ 2008: Sorbonne University Paris III: European Studies

01 – 05/ 2006: McGill University Montréal: Management            

Zaměstnání

Členství v profesních organizacích





Doktorské studium

  • Školitel : Mgr. David Klimeš, Ph.D.
  • Rok začátku studia : 2016
  • Datum státní doktorské zkoušky :
  • Datum velké obhajoby :
  • Téma disertační práce : Effect of brand generated content in social media on brand equity: luxury market microanalysis
  • PhD thesis topic :
  • Anotace disertační práce :
  • PhD thesis abstract :
  • Publikace :
  • Konference :
  • Granty :
  • Výuka :
  • Navrhovaná témata bakalářských prací :
  • Ostatní :
  • Ke stažení :



Petra Audyová



Petra Audyova


Oblast odborného zájmu : marketing, nová média, sociální média, komunikace, branding, hodnota značky
Research interest : marketing, new media, social media, communication, branding, brand equity

Kontakt











Životopis

Vzdělání

2002-2008: University of Economics Prague: International Business; “Ing.” (M.Sc. equiv.)

2005 –2009: Charles University: International Area Studies; “Bc.” (B.A. equiv.)

2010 –2012: Charles University: West European Studies; “Mgr.” (M.A. equiv.)

 

02/ 2013: UBC Sauder School of Business: Executive education: Social Media - Strategy, Tactics and Analytics  

11 – 12/ 2012: Emily Carr University of Art + Design: Adobe Suite CS6: Photoshop, Illustrator, InDesign

02 – 05/ 2008: Sorbonne University Paris III: European Studies

01 – 05/ 2006: McGill University Montréal: Management            

Zaměstnání

Členství v profesních organizacích





Doktorské studium