Vizitka
Vizitka
Ke stažení
Stáhněte si tento dokument:


PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.

PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D., vedoucí katedry marketingové komunikace a PR (od března 2011). Vystudovala obor Mediální studia na FSV UK a absolvovala roční stipendijní pobyt na Tokyo University of Foreign Studies, obor Intercultural Communication. Od roku 2007 působí jako pedagožka na katedře marketingové komunikace a PR. V marketingové komunikaci se soustřeďuje na oblast public relations (zejména interakci PR a mediální komunikace), interkulturní komunikaci v marketingu a na marketing značek v oblasti módy a designu. V roce 2010 úspěšně obhájila disertační práci na téma Veřejné soukromí: Interakce politického marketingu a mediální komunikace na příkladu soukromého života českých politiků (1989-2010). Dříve působila jako PR manažerka (MZV ČR), proděkanka pro PR (FSV UK). Od roku 2004 přispívá jako externí novinářka do předních českých médií. Zajímá se o kulturu Dálného východu a módní design. Je spoluzakladatelkou serveru Markething.cz.


Oddělení: Institut komunikačních studií a žurnalistiky

Katedra: Katedra marketingové komunikace a public relations

Zařazení: odborný asistent

Funkce: vedoucí katedry marketingové komunikace a PR

Email: denisa.hejlova@fsv.cuni.cz

Telefon: 222 112 246

Místnost: č.106, budova Hollar

Přehled publikační činnosti

Vyučované kurzy

Konzultační hodiny

Konzultační hodiny

Pondělí
 
Úterý
11:00 - 12:00 
Středa
 
Čtvrtek
 
Pátek
 



Vizitka



PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.

PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D., vedoucí katedry marketingové komunikace a PR (od března 2011). Vystudovala obor Mediální studia na FSV UK a absolvovala roční stipendijní pobyt na Tokyo University of Foreign Studies, obor Intercultural Communication. Od roku 2007 působí jako pedagožka na katedře marketingové komunikace a PR. V marketingové komunikaci se soustřeďuje na oblast public relations (zejména interakci PR a mediální komunikace), interkulturní komunikaci v marketingu a na marketing značek v oblasti módy a designu. V roce 2010 úspěšně obhájila disertační práci na téma Veřejné soukromí: Interakce politického marketingu a mediální komunikace na příkladu soukromého života českých politiků (1989-2010). Dříve působila jako PR manažerka (MZV ČR), proděkanka pro PR (FSV UK). Od roku 2004 přispívá jako externí novinářka do předních českých médií. Zajímá se o kulturu Dálného východu a módní design. Je spoluzakladatelkou serveru Markething.cz.


Oddělení: Institut komunikačních studií a žurnalistiky

Katedra: Katedra marketingové komunikace a public relations

Zařazení: odborný asistent

Funkce: vedoucí katedry marketingové komunikace a PR

Email: denisa.hejlova@fsv.cuni.cz

Telefon: 222 112 246

Místnost: č.106, budova Hollar

Přehled publikační činnosti

Vyučované kurzy

Konzultační hodiny

Konzultační hodiny

Pondělí
 
Úterý
11:00 - 12:00 
Středa
 
Čtvrtek
 
Pátek