doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Posts:
- Department of Marketing Communication and Public Relations
- Academic Council
E-mail: halada@fsv.cuni.cz
Telephone: +420 222 112 249
Rooms: No. H107, Smetanovo nabrezi 6
ORCID ID: 0000-0001-7938-1376
Rok vydání
Monographs
- Halada J., Prázová I., Turková K., & Fejfarová A. (2024). Čtenáři, autoři, nakladatelé a knihkupci v době covidové a postcovidové: obavy a naděje aneb boj o přežití. Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum.
- Halada J. (1995). Dějiny světa v obrazech. Knižní klub.
- Halada J. (2002). Osudy moudrých. Průvodce evropským myšlením. Hart.
- Halada J. (2003). Ottova všeobecná encyklopedie, I. a II. díl. Ottovo nakladatelství.
- Halada J., Osvaldová B., Čeňková J., Dolanská N., Dolanský P., Gillárová K., Kasík P., Kraus J., Lábová A., Lokšík M., Maršík J., Moravec V., Němcová Tejkalová A., Slanec J., Šmíd M., Štoll M., & Trunečková L. (2017). Slovník žurnalistiky : výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum.
- Halada J. (2019). Albatros: 70 let na křídlech dětské literatury. Albatros.
- Halada J. (1996). Průvodce evropským myšlením. Brána//Knižní klub.
- Halada J. (1996). Slovník Klubu autorů literatury faktu. KALF (Klub autorů literatury faktu).
- Halada J. (1998). Sprievodca európským myslením (Osudy múdrych). Milan Štefanko.
- Halada J. (2007). Encyklopedie českých nakladatelství 1949-2006. Libri.
- Dolanský P., Halada J., Hejlová D., Klimeš D., Kopecký L., Koudelková P., Kubáček J., & Postler M. (2015). Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum.
- Osvaldová B., & Halada J. (2002). Praktická encyklopedie žurnalistiky. Libri.
- Osvaldová B., & Halada J. (2004). Praktická encyklopedie žurnalistiky. Libri.
- Osvaldová B., & Halada J. (1999). Encyklopedie praktické žurnalistiky. Libri.
- Osvaldová B., & Halada J. (2007). Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. Libri.
- Čeňková J., Dolanská N., Dolanský P., Géla F., Gillárová K., Halada J., Hejlová D., Ježková T., Kasík P., Končelík J., Kraus J., Lábová A., Lokšík M., Macková V., Maršík J., Moravec V., Němcová Tejkalová A., Osvaldová B., Prázová I., Slanec J., Šimková K., Šmíd M., Štoll M., Trunečka O., Trunečková L., & Turková K. (2023). Slovník žurnalistiky: výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum.
- Čeňková J., Cebe J., Serafínová D., Osvaldová B., Hlavčáková S., Lovaš K., Orság P., Halada J., Slanec J., Sasák P., Chladová M., Lábová A., Maršík J., Štoll M., Lokšík M., & Prajerová M. (2019). Meziválečná česká a slovenská žurnalistika (1918-1938). Karolinum.
Chapters in monographs
- Halada J. (2006). [Mediální hesla v 2. a 4. díle]. Ottova encyklopedia Česká republika (pp. 1-20).
- Halada J. (2016). Literatura v ohrožení : čeští nakladatelé za druhé republiky a okupace. Válečné dětství a mládí (1939-1945) v literatuře a publicistice (pp. 46-56).
- Halada J. (2003). Nové Universum, všeobecná encyklopedie A - Ž. Nové Universum, všeobecná encyklopedie A - Ž
- Halada J. (1998). V. A. Kounic. Galerie nesmrtelných. Sv. 1. Češi a Moravané (pp. 71-78).
- Halada J. (1998). Z Prahy k Baltickému moři.
- Halada J. (1998). Z historie literatury faktu. Slovník Klubu autorů literatury faktu (KALF) členů českého a slovenského KALFu (pp. 13-20).
- Halada J. (2003). Hrdinové J. Dietla v čase dlouhého století. Na počátku bylo slovo (pp. 217-220).
- Halada J. (1996). Z historie literatury faktu. Slovník Klubu autorů literatury faktu (pp. nestránkováno).
- Halada J. (2007). Čeští nakladatelé v druhé polovině 20. století, aneb, Jak si uchovat (a neztratit) kontinuitu. Svět historie - historikův svět : sborník profesoru Robertu Kvačkovi (pp. 613-635).
- Halada J. (2005). Česko. Česko (pp. 294-295).
- Šmíd M., Osvaldová B., & Halada J. (2002). Encyklopedická hesla o televizi a on-line médiích. Praktická ebcyklopedie žurnalistiky
- Trunečková L., Osvaldová B., & Halada J. (2002). Hesla z oblasti agenturní žurnalistiky signovaná lt. Praktická encyklopedie žurnalistiky
Articles
- Halada J., Prázová I., & Doksanský A. (2021). Elektronické knihy dnes a zítra (analýza nakladatelských subjektů vydávajících v České republice e-knihy). 2. část. Čtenář : měsíčník pro knihovny, 73(5), 187-189.
- Halada J., Prázová I., & Doksanský A. (2021). Elektronické knihy dnes a zítra (analýza nakladatelských subjektů vydávajících v České republice e-knihy). 1. část. Čtenář : měsíčník pro knihovny, 73(4), 133-135.
- Halada J., & Prázová I. (2021). Komparace výzkumu nakladatelů ve vztahu k e-knihám v době před a v průběhu koronavirové krize. Knihovna - knihovnická revue, 32(1), 12-22.
- Halada J. (1995). Čtenářský výzkum jako sonda do současného knižního trhu. Část 1-3. Čtenář, 47(10, 11, 12), 4, 4, 3, tb, grafy.
- Halada J. (1995). Čtenářský výzkum z pohledu knihoven. Národní knihovna, 6(6),
- Halada J. (2012). Od osvěty k cílevědomému programu: čeští nakladatelé v posledním půlstoletí habsburské monarchie. Historický obzor (Historical Horizon), 23(5/6), 117-126.
- Halada J. (1995). Čtenáři a knihkupci ve výzkumu I. - IV.. Nové knihy, 4.
- Halada J. (2004). Literatura v zorném úhlu 20. století. Dokořán, 4(16), 26-30.
- Halada J. (2002). Na Frankfurt dolehly potíže knižního trhu. Mladá fronta Dnes,
- Halada J. (2007). Univerzitní nakladatelé : historie a současnost. FORUM. Časopis Univerzity Karlovy v Praze, 2007(1), 46-48.
- Halada J. (2007). Jeden za všechny, všichni za jednoho. Přítomnost, 2007(Léto), 34-35.
Contributions in the conference proceedings
- Halada J. (2011). Marketing in the book business: interpretation, definition and problems of theory in practice. Marketing Communications - Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education: the collection od the 1st international scientific conference : may 19th-20th 2011 (pp. 1-5).
- Halada J. (2018). Historie a současnost literatury faktu. Žánry a průniky literatury faktu (pp. 88-94).
- Halada J. (2018). Několik poznámek ke konferenci aneb výzva a odpovědnost literatury faktu. Žánry a průniky literatury faktu (pp. 11-14).
- Halada J. (2009). Knižní trh a čeští nakladatelé v Pražském jaru 1968 : naděje a zklamání. Pražské jaro 1968 : literatura - film - média (pp. 317-324).