doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
![](https://profile.fsv.cuni.cz/images/photos/99644603-1786358176426db265618a0-00747771-6426db2656374342305079.jpg)
Posts:
- Academic Council
- Department of Marketing Communication and Public Relations
E-mail: halada@fsv.cuni.cz
Telephone: +420 222 112 249
Rooms: No. H107, Smetanovo nabrezi 6
ORCID ID: 0000-0001-7938-1376
Rok vydání
Monographs
- Halada J. (2007). Encyklopedie českých nakladatelství 1949-2006. Libri.
- Halada J., Osvaldová B., Čeňková J., Dolanská N., Dolanský P., Gillárová K., Kasík P., Kraus J., Lábová A., Lokšík M., Maršík J., Moravec V., Němcová Tejkalová A., Slanec J., Šmíd M., Štoll M., & Trunečková L. (2017). Slovník žurnalistiky : výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum.
- Halada J. (1998). Sprievodca európským myslením (Osudy múdrych). Milan Štefanko.
- Halada J. (1996). Průvodce evropským myšlením. Brána//Knižní klub.
- Halada J. (1996). Slovník Klubu autorů literatury faktu. KALF (Klub autorů literatury faktu).
- Halada J. (2019). Albatros: 70 let na křídlech dětské literatury. Albatros.
- Halada J. (2003). Ottova všeobecná encyklopedie, I. a II. díl. Ottovo nakladatelství.
- Halada J. (2002). Osudy moudrých. Průvodce evropským myšlením. Hart.
- Halada J. (1995). Dějiny světa v obrazech. Knižní klub.
- Dolanský P., Halada J., Hejlová D., Klimeš D., Kopecký L., Koudelková P., Kubáček J., & Postler M. (2015). Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum.
- Osvaldová B., & Halada J. (2002). Praktická encyklopedie žurnalistiky. Libri.
- Osvaldová B., & Halada J. (2004). Praktická encyklopedie žurnalistiky. Libri.
- Osvaldová B., & Halada J. (1999). Encyklopedie praktické žurnalistiky. Libri.
- Osvaldová B., & Halada J. (2007). Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. Libri.
- Čeňková J., Dolanská N., Dolanský P., Géla F., Gillárová K., Halada J., Hejlová D., Ježková T., Kasík P., Končelík J., Kraus J., Lábová A., Lokšík M., Macková V., Maršík J., Moravec V., Němcová Tejkalová A., Osvaldová B., Prázová I., Slanec J., Šimková K., Šmíd M., Štoll M., Trunečka O., Trunečková L., & Turková K. (2023). Slovník žurnalistiky: výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum.
- Čeňková J., Cebe J., Serafínová D., Osvaldová B., Hlavčáková S., Lovaš K., Orság P., Halada J., Slanec J., Sasák P., Chladová M., Lábová A., Maršík J., Štoll M., Lokšík M., & Prajerová M. (2019). Meziválečná česká a slovenská žurnalistika (1918-1938). Karolinum.
Chapters in monographs
- Halada J. (2007). Čeští nakladatelé v druhé polovině 20. století, aneb, Jak si uchovat (a neztratit) kontinuitu. Svět historie - historikův svět : sborník profesoru Robertu Kvačkovi (pp. 613-635).
- Halada J. (2006). [Mediální hesla v 2. a 4. díle]. Ottova encyklopedia Česká republika (pp. 1-20).
- Halada J. (2005). Česko. Česko (pp. 294-295).
- Halada J. (1998). Z historie literatury faktu. Slovník Klubu autorů literatury faktu (KALF) členů českého a slovenského KALFu (pp. 13-20).
- Halada J. (1996). Z historie literatury faktu. Slovník Klubu autorů literatury faktu (pp. nestránkováno).
- Halada J. (2003). Hrdinové J. Dietla v čase dlouhého století. Na počátku bylo slovo (pp. 217-220).
- Halada J. (1998). V. A. Kounic. Galerie nesmrtelných. Sv. 1. Češi a Moravané (pp. 71-78).
- Halada J. (1998). Z Prahy k Baltickému moři.
- Halada J. (2003). Nové Universum, všeobecná encyklopedie A - Ž. Nové Universum, všeobecná encyklopedie A - Ž
- Halada J. (2016). Literatura v ohrožení : čeští nakladatelé za druhé republiky a okupace. Válečné dětství a mládí (1939-1945) v literatuře a publicistice (pp. 46-56).
- Šmíd M., Osvaldová B., & Halada J. (2002). Encyklopedická hesla o televizi a on-line médiích. Praktická ebcyklopedie žurnalistiky
- Trunečková L., Osvaldová B., & Halada J. (2002). Hesla z oblasti agenturní žurnalistiky signovaná lt. Praktická encyklopedie žurnalistiky
Articles
- Halada J. (2007). Univerzitní nakladatelé : historie a současnost. FORUM. Časopis Univerzity Karlovy v Praze, 2007(1), 46-48.
- Halada J. (2007). Jeden za všechny, všichni za jednoho. Přítomnost, 2007(Léto), 34-35.
- Halada J. (1995). Čtenáři a knihkupci ve výzkumu I. - IV.. Nové knihy, 4.
- Halada J. (2002). Na Frankfurt dolehly potíže knižního trhu. Mladá fronta Dnes,
- Halada J. (2004). Literatura v zorném úhlu 20. století. Dokořán, 4(16), 26-30.
- Halada J. (2012). Od osvěty k cílevědomému programu: čeští nakladatelé v posledním půlstoletí habsburské monarchie. Historický obzor (Historical Horizon), 23(5/6), 117-126.
- Halada J., & Prázová I. (2021). Komparace výzkumu nakladatelů ve vztahu k e-knihám v době před a v průběhu koronavirové krize. Knihovna - knihovnická revue, 32(1), 12-22.
- Halada J., Prázová I., & Doksanský A. (2021). Elektronické knihy dnes a zítra (analýza nakladatelských subjektů vydávajících v České republice e-knihy). 1. část. Čtenář : měsíčník pro knihovny, 73(4), 133-135.
- Halada J., Prázová I., & Doksanský A. (2021). Elektronické knihy dnes a zítra (analýza nakladatelských subjektů vydávajících v České republice e-knihy). 2. část. Čtenář : měsíčník pro knihovny, 73(5), 187-189.
- Halada J. (1995). Čtenářský výzkum jako sonda do současného knižního trhu. Část 1-3. Čtenář, 47(10, 11, 12), 4, 4, 3, tb, grafy.
- Halada J. (1995). Čtenářský výzkum z pohledu knihoven. Národní knihovna, 6(6),
Contributions in the conference proceedings
- Halada J. (2009). Knižní trh a čeští nakladatelé v Pražském jaru 1968 : naděje a zklamání. Pražské jaro 1968 : literatura - film - média (pp. 317-324).
- Halada J. (2018). Několik poznámek ke konferenci aneb výzva a odpovědnost literatury faktu. Žánry a průniky literatury faktu (pp. 11-14).
- Halada J. (2018). Historie a současnost literatury faktu. Žánry a průniky literatury faktu (pp. 88-94).
- Halada J. (2011). Marketing in the book business: interpretation, definition and problems of theory in practice. Marketing Communications - Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education: the collection od the 1st international scientific conference : may 19th-20th 2011 (pp. 1-5).