Mgr. David Klimeš, Ph.D.
Mgr. David Klimeš, Ph.D.

Posts:
- Department of Journalism
E-mail: david.klimes@fsv.cuni.cz
ResearchID: P-5052-2017
Scopus Author ID: 57195037550
ORCID ID: 0000-0001-9785-1722
Rok vydání
Monographs
- Klimeš, D. (2022). Doporučeno nezveřejňovat : fungování propagandy, cenzury a médií v pozdně normalizačním Československu. Academia.
- Klimeš, D. (2020). Česko versus budoucnost : naše dnešní krize a jak z ní ven. Vyšehrad.
- Klimeš, D. (2015). Jak zábavné je informovat : infotainment čili infozábava v teorii, praxi a českém kontextu. Karolinum.
- Koudelková, P., & Klimeš, D. (2022). Společenská odpovědnost firem a organizací. Udržitelně o udržitelnosti. Ekopress.
- Koudelková, P., Hejlová, D., Zavadilová, T., Klimeš, D., Pištora, A., Šrobár, Š., Regrutová, L., Rusnák, J., Rončáková, T., & Psárová, M. (2021). Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018. Karolinum.
- Dolanský, P., Halada, J., Hejlová, D., Klimeš, D., Kopecký, L., Koudelková, P., Kubáček, J., & Postler, M. (2015). Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum.
Chapters in monographs
- Hejlová, D., & Klimeš, D. (2017). Propaganda in 1980s Czechoslovakia: Life in a Ritualised Lie. In I. Somerville, O. Hargie, M. Taylor, & M. Toledano (Eds.), International public relations : perspectives from deeply divided societies (pp. 173-197). Routledge.
Articles
- Klimeš, D. (2019). Osudové osmičky a média: od medializace historie k histotainmentu. Marginalia historica, 10(2), 163-181.
- Klimeš, D. (2022). Kdo tu debatuje o 8. květnu? Vývoj zastoupení historiků a dalších aktérů v médiích v éře mediálního historismu. Moderní dějiny. Časopis pro dějiny 19. a 20. století, 30(1), 103-118.
- Klimeš, D. (2022). “Hi, Folks!” Attention Populism as a Strategy for Dominating the Dissonant Information Environment. JAVNOST-THE PUBLIC [online], 29(4), 388-402. UT-WOS link
- Klimeš, D. (2014). Fotografie jako svědectví. Paměť a dějiny, 8(4), 125-127.
- Klimeš, D. (2011). Principiálnost a pragmatismus ve slovenské debatě o rozšíření EFSF. Euro-Atlantic Quarterly, 6(3), 30-31.
- Klimeš, D. (2012). Pronikání zábavy do zpravodajského paradigmatu: český příklad. Mediální studia, 6(1), 45-59.
- Hejlová, D., & Klimeš, D. (2019). Propaganda stories in Czechoslovakia in the late 1980s: Believe it or not?. Public Relations Review, 45(2), 217-226. UT-WOS link
Contributions in the conference proceedings
- Klimeš, D. (2021). Conceptualizing "sponsored authenticity" in sustainable influencer marketing. In Ľ. Čábyová, Z. Bezáková, & A. Madleňák (Eds.), Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2021: New changes, new challenges” (pp. 314-324). Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava.
- Klimeš, D. (2015). CEO Communication and Reputation in the Czech Republic: Republic: An Inspiration for Czech SMEs. In A. Kavoura, D. Sakas, & P. Tomaras (Eds.), Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM 2014) (pp. 130-136). Elsevier. UT-WOS link
- Klimeš, D. (2017). Understanding Journalists on Twitter: The Czech Case. In A. Kavoura (Ed.), Strategic Innovative Marketing (pp. 219-225). Springer International Publishing AG. UT-WOS link