PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
Posts:
- Department of Marketing Communication and Public Relations
Rooms: No. H106, Smetanovo nabrezi 6
ResearchID: E-9775-2018
Scopus Author ID: 55522949200
ORCID ID: 0000-0002-7036-9001
Rok vydání
Monographs
- Schneiderová, S., Holanová, R., Janovec, L., & Šmejkalová, M. (2020). Analýza mediálního textu jako předpoklad pro mediální výchovy v českém jazyce. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
Chapters in monographs
- Schneiderová, S. (2018). Funkční a stylová diferenciace mediálních textů v moravském a slezském regionu. Současná jazyková kultura na Moravě a ve Slezsku (pp. 83-92). Univerzita Palackého v Olomouci.
- Schneiderová, S. (2019). Czech Academic Style in the Context of European and Anglophone Writing. In I. Oukhvanova, & J. Senderska (Eds.), Types of Discourse via Applied Research (pp. 196-207). Jan Kochanowski University of Kielce Press.
- Schneiderová, S. (2019). Podpora a rozvoj mediální gramotnosti. In J. Kropáčková, M. Čapek Adamec, & Z. Syslová (Eds.), Metodika předškolního vzdělávání zaměřená na didaktické aspekty práce s dětmi aneb Jak usnadnit přechod dětí z předškolního do primárního vzdělávání přechod (pp. 213-217). Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
- Klabíková Rábová, T., Schneiderová, S., & Janovec, L. (2019). Czech Corporate Website Discourse at the Beginning of the 21st Century : Methodological Perspective. In I. Oukhvanova, & J. Senderska (Eds.), Types of Discourse via Applied Research (pp. 17-42). Jan Kochanowski University of Kielce Press.
Articles
- Schneiderová, S. (2020). K používání slov lehký a lehce v současné češtině. Didaktické studie, 12(2), 156-167.
- Hejlová, D., Schneiderová, S., Klabíková Rábová, T., & Kulhánek, A. (2019). Analysis of Presumed IQOS Influencer Marketing on Instagram in the Czech Republic in 2018-2019. Adiktologie, 19(1), 7-15.
- Hejlová, D., Schneiderová, S., Klabíková Rábová, T., & Kulhánek, A. (2021). "Užívání necigaret není bez rizika" aneb Diskurz o zahřívaných tabákových produktech v médiích. Naše řeč, 104(3), 167-183.
Contributions in the conference proceedings
- Schneiderová, S. (2018). K otázce vhodnosti jazyka a stylu v současné publicistice. In P. Odaloš (Ed.), Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie (pp. 307-313). Belianum.
- Schneiderová, S. (2021). Jazyk českých youtuberů s ohledem na frazeologii. In L. Janovec (Ed.), Svět v obrazech a ve frazeologii II (pp. 429-434). Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.