doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
![](https://profile.fsv.cuni.cz/images/photos/99644603-1786358176426db265618a0-00747771-6426db2656374342305079.jpg)
Posts:
- Academic Council
- Department of Marketing Communication and Public Relations
E-mail: halada@fsv.cuni.cz
Telephone: +420 222 112 249
Rooms: No. H107, Smetanovo nabrezi 6
ORCID ID: 0000-0001-7938-1376
Rok vydání
Monographs
- Halada J. (1996). Průvodce evropským myšlením. Brána//Knižní klub.
- Halada J. (1996). Slovník Klubu autorů literatury faktu. KALF (Klub autorů literatury faktu).
- Halada J. (2003). Ottova všeobecná encyklopedie, I. a II. díl. Ottovo nakladatelství.
- Halada J. (2002). Osudy moudrých. Průvodce evropským myšlením. Hart.
- Halada J. (1995). Dějiny světa v obrazech. Knižní klub.
- Halada J. (1998). Sprievodca európským myslením (Osudy múdrych). Milan Štefanko.
- Halada J. (2007). Encyklopedie českých nakladatelství 1949-2006. Libri.
- Halada J. (2019). Albatros: 70 let na křídlech dětské literatury. Albatros.
- Halada J., Osvaldová B., Čeňková J., Dolanská N., Dolanský P., Gillárová K., Kasík P., Kraus J., Lábová A., Lokšík M., Maršík J., Moravec V., Němcová Tejkalová A., Slanec J., Šmíd M., Štoll M., & Trunečková L. (2017). Slovník žurnalistiky : výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum.
- Osvaldová B., & Halada J. (2004). Praktická encyklopedie žurnalistiky. Libri.
- Dolanský P., Halada J., Hejlová D., Klimeš D., Kopecký L., Koudelková P., Kubáček J., & Postler M. (2015). Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum.
- Osvaldová B., & Halada J. (1999). Encyklopedie praktické žurnalistiky. Libri.
- Osvaldová B., & Halada J. (2007). Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. Libri.
- Osvaldová B., & Halada J. (2002). Praktická encyklopedie žurnalistiky. Libri.
- Čeňková J., Dolanská N., Dolanský P., Géla F., Gillárová K., Halada J., Hejlová D., Ježková T., Kasík P., Končelík J., Kraus J., Lábová A., Lokšík M., Macková V., Maršík J., Moravec V., Němcová Tejkalová A., Osvaldová B., Prázová I., Slanec J., Šimková K., Šmíd M., Štoll M., Trunečka O., Trunečková L., & Turková K. (2023). Slovník žurnalistiky: výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum.
- Čeňková J., Cebe J., Serafínová D., Osvaldová B., Hlavčáková S., Lovaš K., Orság P., Halada J., Slanec J., Sasák P., Chladová M., Lábová A., Maršík J., Štoll M., Lokšík M., & Prajerová M. (2019). Meziválečná česká a slovenská žurnalistika (1918-1938). Karolinum.
Chapters in monographs
- Halada J. (2003). Nové Universum, všeobecná encyklopedie A - Ž. Nové Universum, všeobecná encyklopedie A - Ž
- Halada J. (1998). V. A. Kounic. Galerie nesmrtelných. Sv. 1. Češi a Moravané (pp. 71-78).
- Halada J. (1998). Z Prahy k Baltickému moři.
- Halada J. (2006). [Mediální hesla v 2. a 4. díle]. Ottova encyklopedia Česká republika (pp. 1-20).
- Halada J. (2005). Česko. Česko (pp. 294-295).
- Halada J. (2007). Čeští nakladatelé v druhé polovině 20. století, aneb, Jak si uchovat (a neztratit) kontinuitu. Svět historie - historikův svět : sborník profesoru Robertu Kvačkovi (pp. 613-635).
- Halada J. (1998). Z historie literatury faktu. Slovník Klubu autorů literatury faktu (KALF) členů českého a slovenského KALFu (pp. 13-20).
- Halada J. (1996). Z historie literatury faktu. Slovník Klubu autorů literatury faktu (pp. nestránkováno).
- Halada J. (2003). Hrdinové J. Dietla v čase dlouhého století. Na počátku bylo slovo (pp. 217-220).
- Halada J. (2016). Literatura v ohrožení : čeští nakladatelé za druhé republiky a okupace. Válečné dětství a mládí (1939-1945) v literatuře a publicistice (pp. 46-56).
- Trunečková L., Osvaldová B., & Halada J. (2002). Hesla z oblasti agenturní žurnalistiky signovaná lt. Praktická encyklopedie žurnalistiky
- Šmíd M., Osvaldová B., & Halada J. (2002). Encyklopedická hesla o televizi a on-line médiích. Praktická ebcyklopedie žurnalistiky
Articles
- Halada J., & Prázová I. (2021). Komparace výzkumu nakladatelů ve vztahu k e-knihám v době před a v průběhu koronavirové krize. Knihovna - knihovnická revue, 32(1), 12-22.
- Halada J., Prázová I., & Doksanský A. (2021). Elektronické knihy dnes a zítra (analýza nakladatelských subjektů vydávajících v České republice e-knihy). 1. část. Čtenář : měsíčník pro knihovny, 73(4), 133-135.
- Halada J., Prázová I., & Doksanský A. (2021). Elektronické knihy dnes a zítra (analýza nakladatelských subjektů vydávajících v České republice e-knihy). 2. část. Čtenář : měsíčník pro knihovny, 73(5), 187-189.
- Halada J. (1995). Čtenářský výzkum jako sonda do současného knižního trhu. Část 1-3. Čtenář, 47(10, 11, 12), 4, 4, 3, tb, grafy.
- Halada J. (1995). Čtenářský výzkum z pohledu knihoven. Národní knihovna, 6(6),
- Halada J. (2007). Univerzitní nakladatelé : historie a současnost. FORUM. Časopis Univerzity Karlovy v Praze, 2007(1), 46-48.
- Halada J. (2007). Jeden za všechny, všichni za jednoho. Přítomnost, 2007(Léto), 34-35.
- Halada J. (1995). Čtenáři a knihkupci ve výzkumu I. - IV.. Nové knihy, 4.
- Halada J. (2002). Na Frankfurt dolehly potíže knižního trhu. Mladá fronta Dnes,
- Halada J. (2012). Od osvěty k cílevědomému programu: čeští nakladatelé v posledním půlstoletí habsburské monarchie. Historický obzor (Historical Horizon), 23(5/6), 117-126.
- Halada J. (2004). Literatura v zorném úhlu 20. století. Dokořán, 4(16), 26-30.
Contributions in the conference proceedings
- Halada J. (2009). Knižní trh a čeští nakladatelé v Pražském jaru 1968 : naděje a zklamání. Pražské jaro 1968 : literatura - film - média (pp. 317-324).
- Halada J. (2011). Marketing in the book business: interpretation, definition and problems of theory in practice. Marketing Communications - Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education: the collection od the 1st international scientific conference : may 19th-20th 2011 (pp. 1-5).
- Halada J. (2018). Několik poznámek ke konferenci aneb výzva a odpovědnost literatury faktu. Žánry a průniky literatury faktu (pp. 11-14).
- Halada J. (2018). Historie a současnost literatury faktu. Žánry a průniky literatury faktu (pp. 88-94).