Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Působiště:
- Katedra marketingové komunikace a public relations
E-mail: anna.shavit@fsv.cuni.cz , anna.shavit@fsv.cuni.cz
Telefon: +420 222 112 268 , +420 222 112 131
Místnost: č. H109, Smetanovo nábřeží 6
Scopus Author ID: 57195616644
ORCID ID: 0000-0001-8943-2237
Rok vydání
Monografie
Kapitoly v monografiích
- SHAVIT, Anna - KONRÁDOVÁ, Marcela - KOUDELKOVÁ, Petra. Practitioner Reflections on Managing Political Parties in the Czech Republic. In: LEES-MARSHMENT, Jennifer. Political Management in Practice: Lessons from around the Globe. Vyd. 1 vyd. Abingdon: Routledge, 2024, s. 202-216. ISBN 978-1-03-219752-4.
- SHAVIT, Anna - KONRÁDOVÁ, Marcela. Czech Republic. In: WRING, Dominic - RITCHIE, Nathan. Europe Votes: Party Campaigning in European Parliamentary Elections 1979-2019.. 1. vyd. Kettering, Northants: Sterling Press Ltd, 2024, s. 136-148. ISBN 978-1-73848-990-9.
- SHAVIT, Anna - KONRÁDOVÁ, Marcela - RAYCHEVA, Lilia - TOMOV, Mariyan - VELINOVA, Neli - VICENOVA, Radka - PLENTA, Peter. Between Euroscepticism and Euro-optimism in Newer EU Member States. In: NOVELLI, Edoardo - JOHANSSON, Bengt - WRING, Dominic. The 2019 European Electoral Campaign. 1st ed vyd. Cham: Palgrave Macmillan, 2022, s. 321-345. ISBN 978-3-030-98992-7.
- SHAVIT, Anna - KONRÁDOVÁ, Marcela. Government Communication in Kafka COVID Time. In: HARRIS, Phil - BITONTI, Alberto - FLEISHER, Craig S. - SKORKJÆR BINDERKRANTZ, Anne. The Palgrave Encyclopedia of Interest Groups, Lobbying and Public Affairs. 1st ed vyd. Cham: Palgrave Macmillan, 2021, s. nestránkováno. ISBN 978-3-030-13895-0.
- SHAVIT, Anna - ROSENFELDOVÁ, Jana - PEČENKOVÁ, Markéta. National reports: Czech Republic. In: NOVELLI, Edoardo - JOHANSSON, Bengt. 2019 European Elections campaign. 1st ed vyd. Brussels: European Parliament, 2019, s. 77-83. ISBN 978-92-846-4984-6.
- MATUŠKOVÁ, Anna. Politický marketing: kořeny disciplíny. Teorie a metody politického marketingu. 1. vyd vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012, s. 9-27. ISBN 978-80-7325-281-6.
- GREGOR, Miloš - MATUŠKOVÁ, Anna. The presidential election in the Czech Republic : a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy. In: LEES-MARSHMENT, Jennifer. Political Marketing : Principles and Applications. 2nd ed vyd. London: Routledge, 2014, s. 191-193. ISBN 978-0-415-63207-2.
- JIRÁK, Jan - SHAVIT, Anna. The Role of Political Advertising in the Czech Republic. In: HOLTZ-BACHA, Christina - JUST, Marion R.. Routledge Handbook of Political Advertising. 1st ed vyd. New York: Routledge, 2017, s. 113-122. ISBN 978-1-138-90830-7.
- SOUKENÍK, Štěpán - GREGOR, Miloš - MATUŠKOVÁ, Anna. Lobbying in the Czech Republic - lack of regulations, professionalism and understanding of the discipline. In: BITTONTI, Alberto - HARRIS, Phil. Lobbying in Europe : Public Affairs and the Lobbying Industry in 28 EU Countries. 1st ed vyd. London: Palgrave Macmillan, 2017, s. 103-111. ISBN 978-1-137-55256-3.
Články
- KASL KOLLMANNOVÁ, Denisa - MATUŠKOVÁ, Anna. Public affairs in the Czech Republic: an exploratory study of the current situation. Journal of Public Affairs. 2014, 14(1), 54-66. ISSN 1472-3891.
- KASL KOLLMANNOVÁ, Denisa - MATUŠKOVÁ, Anna. Public Affairs v České republice: Současný stav oboru. Politologický časopis. 2013, 20(4), 469-482. ISSN 1211-3247.
- GREGOR, Miloš - MATUŠKOVÁ, Anna. Electoral Campaigns and Marketing Strategy : The Case Study of the Karel Schwarzenberg Campaign. Czech Journal of Social Sciences, Business and Economics. 2014, 3(4), 24-30. ISSN 1805-6830.
- IHLEN, Øyvind - VALENTINI, Chiara - DAVIDSON, Scott - SHAVIT, Anna. Lobbying, the public interest, and democracy: Communication perspectives. Journal of Public Affairs. 2020, 20(2), 1-5. ISSN 1472-3891. UT-WOS link
Příspěvky v konferenčních sbornících
- MATUŠKOVÁ, Anna - KOUDELKOVÁ, Petra. Přibližování politiky a business sféry: podobnosti, příležitosti a etické problémy (explorativní studie). In: HREHOVÁ, Helena - RUSNÁK, Peter. Acta Moralia Tyrnaviensia V : Socálne idey a spravodlivosť 1. vyd vyd. Trnava: Filozofická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2015, s. 190-200. ISBN 978-83-7490-781-1.
JJB 287 Campaigns and Propaganda, JJB 266 Teorie volebních kampaní, JJB289 Praxe volebních kampaní, JJB 288 Institucionální komunikace, JJB 230 Politický marketing, JJB 290 Proseminář, JPM 596 Workshop Politický marketing, JJM 297 Novinář jako politický aktér, Doktorandské semináře
Politický leadership a jeho vliv na volební kampaně
Vybraná analýza volební kampaně
Vliv politického marketingu na podobu volebních kampaní
260 598 Strukturální změny ve společnosti, globální hrozby a jejich reflexe v mediálním narativu
Politický marketing, politické strany, vládní komunikace, volební kampaně, strategická komunikace