Proběhl 18. ročník letní školy marketingu. Čeští i američtí studující letos pracovali pro Dr. Max

Proběhl 18. ročník letní školy marketingu. Čeští i američtí studující letos pracovali pro Dr. Max
Již 18. ročník letní školy marketingu, kterou organizuje IKSŽ FSV UK, proběhl i letos ve spolupráci s reklamní agenturou McCann Prague a americkou University of Missouri. Od 14. do 25. července spojili studující z Česka i USA síly a společně pracovali na reálném zadání pro síť lékáren Dr. Max.
Pod vedením zkušeného mentora Sandyho Kornberga, jenž má za sebou dlouholetou kariéru v agentuře McCann Ericsson na několika kontinentech – mimo jiné v Japonsku, na Filipínách, v New Yorku nebo Hongkongu – studující navrhovali marketingová řešení pro jednoho z největších hráčů na trhu v oblasti zdravotnictví. Do spolupráce se zapojili také Roman Hůla z McCann Prague a Marek Dvořák, marketingový ředitel Dr. Max.
Program je intenzivní a klade důraz na praktické dovednosti a týmovou spolupráci. V minulosti týmy pracovaly na projektech pro firmy jako Vodafone, Kozel, Granko nebo Bohemia Chips. Kromě cenné zkušenosti z praxe získávají účastníci a účastnice také certifikát o absolvování, který je výhodou při hledání zaměstnání, a mohou si letní školu zapsat jako odbornou praxi v rámci předmětu JKM023.
Za FSV UK školu každoročně organizuje Katedra marketingové komunikace a public relations (MKPR) pod vedením Marka Vranky. Spolupráce s University of Missouri trvá již dvě desetiletí a letní škola marketingu se za tu dobu stala pevnou součástí studia na IKSŽ. O účast je velký zájem – studující musejí napsat motivační dopis a procházejí výběrovým řízením. Pro studující FSV UK je účast bezplatná.