Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Působiště:
- Katedra marketingové komunikace a public relations
E-mail: koudelkova@fsv.cuni.cz
Telefon: +420 222 112 268
Místnost: č. H106, Smetanovo nábřeží 6
ResearcherID: E-9751-2018
Scopus Author ID: 36198169700
ORCID ID: 0000-0002-1033-2370
Rok vydání
Monografie
- KOUDELKOVÁ, Petra - STRIELKOWSKI, Wadim - KLABÍKOVÁ RÁBOVÁ, Tereza - PLÁTENÍK, Václav - VOŠALÍKOVÁ, Anna - ZAJÍC, Jiří - PIŠTORA, Aleš - RYŠÁNKOVÁ, Irena - RYŠKA, Leoš - KOTRBA, Štěpán - GAZDA, Imrich - ČÁBELKOVÁ, Inna - WEILL, Laurent. Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století. 1. vyd vyd. Praha: Karolinum, 2015. 91 s. ISBN 978-80-246-2785-4.
- KOUDELKOVÁ, Petra - HEJLOVÁ, Denisa - ZAVADILOVÁ, Tereza - KLIMEŠ, David - PIŠTORA, Aleš - ŠROBÁR, Štefan - REGRUTOVÁ, Lenka - RUSNÁK, Juraj - RONČÁKOVÁ, Terézia - PSÁROVÁ, Miroslava. Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018. 1. vyd vyd. Praha: Karolinum, 2021. 115 s. ISBN 978-80-246-4753-1.
- KOUDELKOVÁ, Petra - KLIMEŠ, David. Společenská odpovědnost firem a organizací. Udržitelně o udržitelnosti. Vyd. 1 vyd. Jesenice: Ekopress, 2022. 142 s. ISBN 978-80-87865-77-4.
- KOUDELKOVÁ, Petra. Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku. 1. vyd vyd. Jesenice: Ekopress, 2019. 125 s. ISBN 978-80-87865-50-7.
- KOUDELKOVÁ, Petra. Církevní konference : Náboženství a jeho prvky ve virtuální realitě. 1. vyd vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd, 2016. 115 s. ISBN 978-80-87404-59-1.
- KŘÍTKOVÁ, Soňa - KOUDELKOVÁ, Petra. Ekonomická žurnalistika. 1. vyd vyd. Praha: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2015. 99 s. ISBN 978-80-245-2129-9.
- DOLANSKÝ, Pavel - HALADA, Jan - HEJLOVÁ, Denisa - KLIMEŠ, David - KOPECKÝ, Ladislav - KOUDELKOVÁ, Petra - KUBÁČEK, Jan - POSTLER, Milan. Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru. 1. vyd vyd. Praha: Karolinum, 2015. 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5.
Kapitoly v monografiích
- KOUDELKOVÁ, Petra. Marketing Communication of SMEs Acting in Creative Tourism. In: KIRÁĽOVÁ, Alžběta. Driving Tourism through Creative Destinations and Activities. 1st ed vyd. Hershey: IGI Global, 2017, s. 94-115. ISBN 978-1-5225-2016-0.
- HEJLOVÁ, Denisa - KOUDELKOVÁ, Petra - JEŽKOVÁ, Tereza - SCHNEIDEROVÁ, Soňa - KLABÍKOVÁ RÁBOVÁ, Tereza - KONRÁDOVÁ, Marcela. Crisis Communication Challenges in Czech Pandemic Education: Recommendations for Strategic Communication in the Public Sector. In: EINWILLER, SABINE - SEIFFERT-BROCKMANN, JENS - ROMENTI, STEFANIA - VALENTINI, CHIARA. COMMUNICATION IN UNCERTAIN TIMES: HOW ORGANIZATIONS DEAL WITH ISSUES, RISKS AND CRISES. 1st edition vyd. Leeds: Emerald, 2024, s. 109-125. ISBN 978-1-83549-593-3.
- SHAVIT, Anna - KONRÁDOVÁ, Marcela - KOUDELKOVÁ, Petra. Practitioner Reflections on Managing Political Parties in the Czech Republic. In: LEES-MARSHMENT, Jennifer. Political Management in Practice: Lessons from around the Globe. Vyd. 1 vyd. Abingdon: Routledge, 2024, s. 202-216. ISBN 978-1-03-219752-4.
Články
- KOUDELKOVÁ, Petra - MILICHOVSKÝ, František. Perception of social companies at customers' side in Czech business environment. Littera Scripta. 2019, 12(2), nestránkováno. ISSN 1805-9112.
- KOUDELKOVÁ, Petra. Chování generace Z na sociálních sítích: prostředí, kterému (ne)důvěřují. Trendy v podnikání. 2019, 9(3), 13-18. ISSN 1805-0603.
- KOUDELKOVÁ, Petra - STRIELKOWSKI, Wadim - HEJLOVÁ, Denisa. Corruption and System Change in the Czech Republic: Firm-level Evidence. Danube. 2015, 6(1), 25-46. ISSN 1804-6746.
- KOUDELKOVÁ, Petra - MILICHOVSKÝ, František. Successful innovation by motivation. Business: Theory and Practice. 2015, 16(3), 223-230. ISSN 1648-0627.
- KOUDELKOVÁ, Petra. Corruption in the Czech Services and Tourismus. Journal of Tourism and Services. 2015, 6(10), 7-18. ISSN 1804-5650.
- KOUDELKOVÁ, Petra. Innovation in Small and Medium Enterprises in the Czech Republic. Central European business review. 2014, 3(3), 31-37. ISSN 1805-4854.
- KOUDELKOVÁ, Petra - KLIMEŠ, David. ESG in Czech organisations. Scientia et Societas. 2023, 19(2), 3-13. ISSN 1801-7118.
- KOUDELKOVÁ, Petra. THE AWARENESS OF GREENWASHING AMONG CZECH CONSUMERS. Acta Sting [online]. 2022, 11(3), 30-41. ISSN 1805-6873.
- KOUDELKOVÁ, Petra - ZAVADILOVÁ, Tereza. The image of social enterprises in Czech Online Media (2013 - 2018). Communication Today. 2019, 10(2), 106-120. ISSN 1338-130X. UT-WOS link
- KOUDELKOVÁ, Petra. Jak se rozhodují mileniálové při nákupu produktů sociálních podniků?. Scientia et Societas. 2018, 14(4), 61-69. ISSN 1801-7118.
- KOUDELKOVÁ, Petra. Vzdělávání studentů technických fakult k podnikání. Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání. 2013, 3(3), 45-62. ISSN 1804-526X.
- KOUDELKOVÁ, Petra - SVOBODOVÁ, Andrea. Knowledge Creation and Knowledge Sharing as Essential Determinants Innovation in SMEs. International Economics Letters. 2014, 3(1), 12-20. ISSN 1805-7306.
- KOUDELKOVÁ, Petra. Znalosti v oblasti managementu inovací a jejich dopad na tvorbu inovací v podniku. Scientia et Societas. 2014, 10(2), 117-126. ISSN 1801-7118.
- ARIESTYA, Angga - KOUDELKOVÁ, Petra - STEPHANI, Nicky - ELMADA, Maria Advenita Gita - DUBE, Bakidzanani. Slow fashion communication on social media: Educating consumers through rational content in Indonesia and Malaysia. Plaridel (University of the Philippines - Online). 2024, 21(1), 267-288. ISSN 1656-2534. UT-WOS link
- SENICHEV, Valery - KOUDELKOVÁ, Petra. Experimental methods to corruption. International Journal of Strategic Innovative Marketing. 2014, 1(4), 210-221. ISSN 2241-8407.
- EHRENBERGER, Marek - KOUDELKOVÁ, Petra - STRIELKOWSKI, Wadim. Factors Influencing Innovation in Small and Medium Enterprises in the Czech Republic. Periodica Polytechnica, Social and Management Sciences. 2015, 23(2), 73-83. ISSN 1416-3837.
- KORÁB, Vojtěch - KOUDELKOVÁ, Petra. What Determines Innovation in Small and Medium Enteprises? A Case Study from the Czech Republic. Transformations in Business and Economics. 2016, 15(2(38)), 78-88. ISSN 1648-4460. UT-WOS link
Příspěvky v konferenčních sbornících
- KOUDELKOVÁ, Petra. The Significance of Knowledge in Business Innovation in SMEs in South Moravia. In: LUKEŠ, Martin - SVOBODOVÁ, Ivana - SRPOVÁ, Jitka. Innovation Management and Corporate Sustainability : IMACS 2015 : Proceedings of the 3rd International Conference 1st ed vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2015, s. 118-128. ISBN 978-80-245-2092-6. UT-WOS link
- KOUDELKOVÁ, Petra - SENICHEV, Valery. Mix Research Approach towards Corruption - Experts' Perception: Challenges and Limitations. In: KOVOURA, Androniki - SAKAS, Damianos P. - TOMARAS, Petros. Proceedings of the 3rd International Conference on Strategic Innovative Marketing (IC-SIM 2014) 1st ed vyd. Amsterdam: Elsevier Science BV, 2015, s. 39-47. ISBN 0-000-00000-0. UT-WOS link
- KOUDELKOVÁ, Petra. Specifika marketingu v sociálních podnicích. In: ČECHUROVÁ, Lenka - JIŘINCOVÁ, Milena. Trendy v podnikání 2014 Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. nestránkováno. ISBN 978-80-261-0444-5.
- KOUDELKOVÁ, Petra. "Mikroregion" Drahanská vrchovina: příležitosti pro další rozvoj. Region v rozvoji společnosti 2014 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference 1. vyd vyd. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014, s. 487-495. ISBN 978-80-7509-139-0. UT-WOS link
- KOUDELKOVÁ, Petra - HEJLOVÁ, Denisa. Forms of Corruption Behaviour at Firm-Level Evidence in the Czech Republic. In: KOLOUCHOVÁ, Daniela. Current challenges of marketing and their application in practice : Scientific articles from the international conference 1st ed vyd. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014, s. 24-33. ISBN 978-80-87500-55-2.
- KOUDELKOVÁ, Petra. FACTORS INFLUENCING THE PURCHASING OF "GREEN PRODUCTS". In: PROSTINÁKOVÁ HOSSOVÁ, Monika - GRACA, Martin - SOLÍK, Martin. MARKETING IDENTITY: METAVERSE IS THE NEW UNIVERSE 1 vyd. Trnava, Slovensko: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia, 2022, s. 159-168. ISBN 978-80-572-0297-4.
- KOUDELKOVÁ, Petra. How to Make Successful Marketing in Social Business. Smart and Efficient Economy: Preparation for the Future Innovative Economy Brno: Brno University of Technology, 2016, s. nestránkováno. ISBN 978-80-214-5355-5.
- KOUDELKOVÁ, Petra - MILICHOVSKÝ, František. Impact of the pandemic COVID-19 on the hospitality industry - Evaluation based on financial performance. European Forum of Entrepreneurship 2021 : “Viroeconomies - collapse or new business opportunities?” : Proceedings of the 14th International Scientific Conference 1st ed vyd. Prague: Newton College, 2021, s. 89-98. ISBN 978-80-87325-42-1.
- KOUDELKOVÁ, Petra - ORBAN, Karol. Trendy v marketingu MSP směřující k podpoře zavádění inovací na český trh. In: MIČUDOVÁ, Kateřina. Trendy v podnikání 2013: recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference 1. vyd vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013, s. nestránkováno. ISBN 978-80-261-0321-9.
- KOUDELKOVÁ, Petra - HEJLOVÁ, Denisa. "IS GREEN IN FASHION?" ANALYSING THE STRATEGIC COMMUNICATION OF FASHION BRANDS AND THE ATTITUDES OF GENERATION Z CONSUMERS TOWARDS ENVIRONMENTAL ISSUES IN THE FASHION INDUSTRY. NORDSCI Conference proceedings 2021, Book 2 1st ed vyd. Sofia: SAIMA CONSULT LTD, 2021, s. 35-47. ISBN 978-619-7495-14-0.
- KOUDELKOVÁ, Petra. Eco-Friendly Packaging and Its Influence on Purchasing Decision Process. In: SOLIMAN, Khalid S.. Proceedings of the 39th International Business Information Management Association (IBIMA) 1 vyd. Granada: IBIMA, 2022, s. 1033-1042. ISBN 978-0-9998551-8-8.
- KOUDELKOVÁ, Petra. Failure of Marketing Practise in Czech Social Enterprises. Trendy v podnikání 2016 1st ed vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016, s. nestránkováno. ISBN 978-80-261-0648-7.
- KOUDELKOVÁ, Petra - MILICHOVSKÝ, František. Komunikační nástroje sociálních podniků. In: PETRANOVÁ, Dana - MENDELOVÁ, Dáša - RADOŠNSKÁ, Jana. Megatrendy a médiá 2017 : Budúcnosť médií II. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017, s. 152-165. ISBN 978-80-8105-863-9.
- KOUDELKOVÁ, Petra - ZAVADILOVÁ, Tereza. Social Enterprises in Daily Journalism: What is the Image of Social Enterprises in Media?. In: ČÁBYOVÁ, L'udmila - RYBANSKÝ, Rudolf - BEZÁKOVÁ, Zuzana. Marketing Identity: Digital Mirrors, part I 1st ed vyd. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Faculty of Mass Media Communication, 2018, s. 93-102. ISBN 978-80-8105-985-8. UT-WOS link
- KOUDELKOVÁ, Petra - MILICHOVSKÝ, František. Appropriate Methods for Measurement Effectiveness of Innovation in SMEs in the Czech Republic. In: SOLIMAN, Khalid S.. Vision 2020: Sustanaible Growth, Economic Development and Global Competitivenes 1st ed vyd. Norristown, PA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2014, s. 976-988. ISBN 978-0-9860419-2-1. UT-WOS link
- KOUDELKOVÁ, Petra. Popularization and promotion of sacral monuments in Czech media. ESRARC 2019: 11th European Symposium on religious art, restoration & conservation 1st ed vyd. Torino: Kermes, 2019, s. 299-301. ISBN 978-88-320-2911-6. UT-WOS link
- KOUDELKOVÁ, Petra. Upcoming trends in the focus of CSR programs of companies in the Czech Republic. European Forum of Entrepreneurship 2021 : “Viroeconomies - collapse or new business opportunities?” : Proceedings of the 14th International Scientific Conference Prague: Newton College, 2021, s. 15-25. ISBN 978-80-87325-42-1.
- KOUDELKOVÁ, Petra. Virtual reality as a useful platform for the tourism sector. In: KVETANOVÁ, Zuzana - SOLÍK, Martin. Megatrends and Media 2020 : On the Edge 1st ed vyd. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2020, s. 320-333. ISBN 978-80-572-0062-8.
- MATUŠKOVÁ, Anna - KOUDELKOVÁ, Petra. Přibližování politiky a business sféry: podobnosti, příležitosti a etické problémy (explorativní studie). In: HREHOVÁ, Helena - RUSNÁK, Peter. Acta Moralia Tyrnaviensia V : Socálne idey a spravodlivosť 1. vyd vyd. Trnava: Filozofická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2015, s. 190-200. ISBN 978-83-7490-781-1.
- GÖTTLICHOVÁ, Marcela - KOUDELKOVÁ, Petra. Social Innovation as an Appropriate Tool for social Innovation. In: MAJTÁN, štefan. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : zborník vedeckých prác 1st ed vyd. Bratislava: Ekonóm, 2015, s. 142-150. ISBN 978-80-225-4077-3. UT-WOS link
- MILICHOVSKÝ, František - KOUDELKOVÁ, Petra. Effectiveness of Realisation Marketing Activities in Czech Engineering Companies in Relation with Foreign Shares. In: GIMŽAUSKIENE, Edita. 19th International Scientific Conference on Economics and Management 2014 (ICEM-2014) Amsterdam: Elsevier, 2014, s. 424-428. ISBN 0-000-00000-0. UT-WOS link
- HEJLOVÁ, Denisa - JEŽKOVÁ, Tereza - KLABÍKOVÁ RÁBOVÁ, Tereza - KONRÁDOVÁ, Marcela - KOUDELKOVÁ, Petra - SCHNEIDEROVÁ, Soňa. Engaging Teachers through Effective Communication : Restarting the Government Communication in Education. In: VERČIČ, Dejan - TKALAC, Ana - SRIRAMESH, Krishnamurthy. Reboot: Should Organizations Rediscover Communication with Internal & External Stakeholders? Ljubljana: University of Ljubljana, 2022, s. 193-203. ISBN 978-961-295-034-7.
Dějiny a teorie marketingové komunikace
Marketingová komunikace malých a středních podniků
Marketing management
Strategické řízení
Marketing módních značek - praxe
Projektový management
Tourism Marketing
Corporate Social Responsibility
Analýza marketingové komunikace vybraného brandu/podniku
Návrh marketingové strategie/marketingového plánu
Komunikace udržitelnosti
Washingové praktiky v komunikaci a jak se protin nim bránit
2021–2025: 4EU+ Biodiversity, Sustainability in the Agro-Food System, hlavní řešitelka na FSV UK
2023 - 2024: SEED4EU+ Novel and Sustainable Food Systems: Understanding and Driving the Required Change in Research and Communication, hlavní řešitelka na FSV UK
2023: UNILEAD II, člen týmu - pracovní skupina Marketing a komunikace
2020–2022: Výzkum komunikace MŠMT ve vztahu k různým skupinám stakeholderů, Člen týmu Číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_076/0016432
CSR - společenská odpovědnost firem,
Udržitelnost a komunikace udržitelnosti
Greenwashing
Marketing v MSP
Marketing v sociálních podnicích