Ing. Bc. Hana Moravcová, Ph.D.
Ing. Bc. Hana Moravcová, Ph.D.
Působiště:
- Katedra marketingové komunikace a public relations
E-mail: hana.moravcova@fsv.cuni.cz
Telefon: +420 222 112 268
Místnost: č. H106, Smetanovo nábřeží 6
ResearcherID: X-3990-2018
Scopus Author ID: 57204887088
ORCID ID: 0000-0002-5853-430X
Rok vydání
Monografie
- MORAVCOVÁ, Hana. Hospodářská politika jako zdroj ekonomických pobídek pro kreativní průmysl v historii Československa. 1 vyd. Praha: Nadace Nadání Josefa, Marie a Zdeňky Hlávkových, 2021. 94 s. ISBN 978-80-88018-38-4.
Kapitoly v monografiích
Články
- MORAVCOVÁ, Hana. Korekce tří metodologických omylů ekonomie autorského práva. Politická ekonomie. 2018, 66(3), 384-398. ISSN 0032-3233. UT-WOS link
- MORAVCOVÁ, Hana. Historie vzniku a vývoje autorského zákona v období první republiky. Hospodářské dějiny (Economic History.). 2015, 28(2), 109-131. ISSN 0231-7540.
- DOLEŽALOVÁ, Antonie - MORAVCOVÁ, Hana. Czechoslovak film industry on the way from private business to public good (1918-1945). Businesss History. 2022, 64(4), 781-800. ISSN 0007-6791. UT-WOS link
- CZESANY DVOŘÁKOVÁ, Tereza - DOLEŽALOVÁ, Antonie - MORAVCOVÁ, Hana. Historie československého / českého filmu v zrcadle jeho ekonomických dat. Iluminace. 2020, 32(1), 5-39. ISSN 0862-397X.
Příspěvky v konferenčních sbornících
JKB014 - Digitální komunikace, JKB019 - Kritické myšlení a etika komunikace, JKB018 - Kreativní myšlení, JKM507 - Analýza a predikce trendů
Dosahování cílů hospodářské a sociální politiky státu prostřednictvím komunikace
Komunikační strategie veřejného sektoru
Business History - historická analýza podnikových strategií a jejich marketingové komunikace
Vztah státu a zájmových skupin a využití komunikace při jejich vzájemných interakcích, a to i z historické perspektivy
Ekonomie a právo, institucionální ekonomie (zkoumání nastavení pravidel, tj. institucí, a jejich vlivu na chování veřejného i soukromého sektoru)
Poskytování veřejných statků státem vs. soukromým sektorem a specifika jejich cílů, jednání, podnikatelských a marketingových strategií
Komunikace veřejných politik a jejich efektivita, Institucionální ekonomie, Ekonomie a právo