Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.
Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.

Působiště:
- Katedra marketingové komunikace a public relations
E-mail: tereza.jezkova@fsv.cuni.cz , tereza.jezkova@fsv.cuni.cz
Telefon: +420 728 301 377 , +420 222 112 183
Místnost: č. H107, Smetanovo nábřeží 6
ORCID ID: 0000-0001-6031-6726
Rok vydání
Monografie
Kapitoly v monografiích
- JEŽKOVÁ, Tereza. Výtvarník redaktor: historie výtvarné avantgardy v časopise Volné směry. In: HORÁK, Pavel - BOŠTÍK, Pavel. České, slovenské a československé dějiny 20. století IX.. 1. vyd vyd. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2014, s. 161-167. ISBN 978-80-7405-362-7.
Články
- JEŽKOVÁ, Tereza. Fine Arts as Means for Studying Media History. Kultura [online]. 2015, 5(10), 114-121. ISSN 1857-7725.
- JEŽKOVÁ, Tereza. Jak se četly noviny: vývoj čtenářského portrétu v českém výtvarném umění. Mediální studia [online]. 2018, 2018(1), 66-85. ISSN 1801-9978.
Příspěvky v konferenčních sbornících
- JEŽKOVÁ, Tereza - KLABÍKOVÁ RÁBOVÁ, Tereza. New in Covid: Variations of Newness in Media Reception of Czech Cultural Events. In: ČÁBYOVÁ, Ľudmila - BEZÁKOVÁ, Zuzana - MADLEŇÁK, Adam. Marketing Identity: New changes, new challenges 1st ed vyd. Trnava: Faculty of Mass Media Communication. University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021, s. 269-276. ISBN 978-80-572-0220-2.
- HEJLOVÁ, Denisa - JEŽKOVÁ, Tereza - KLABÍKOVÁ RÁBOVÁ, Tereza - KONRÁDOVÁ, Marcela - KOUDELKOVÁ, Petra - SCHNEIDEROVÁ, Soňa. Engaging Teachers through Effective Communication : Restarting the Government Communication in Education. In: VERČIČ, Dejan - TKALAC, Ana - SRIRAMESH, Krishnamurthy. Reboot: Should Organizations Rediscover Communication with Internal & External Stakeholders? Ljubljana: University of Ljubljana, 2022, s. 193-203. ISBN 978-961-295-034-7.
Tereza Ježková je absolventkou doktorského studia na katedře mediálních studií na Institutu komunikačních studií a žurnalistiky. Bakalářský cyklus vystudovala na katedře marketingové komunikace a public relations, kde působila několik let jako externí vyučující – od roku 2020 působí tamtéž jako odborná asistentka. Vedle toho se na IKSŽ věnuje rozvoji PR institutu. Její specializací je komunikace v kultuře – před příchodem na IKSŽ působila pět let v Národní galerii Praha, kde vedla marketingové a PR oddělení a stála za projektem její nové vizuální identity.
JKB126 Art marketing; JKB143 Art marketing II; JKB018 Kreativní myšlení; JKB014 Digitální komunikace; JKB109 Projekt IKSŽ – Mediální a marketingová praxe I; JKB162 Projekt IKSŽ – Mediální a marketingová praxe II
Marketing, marketingová komunikace a PR ve vybrané kulturní instituci
Mediální obraz vybrané kulturní instituce
Branding v kultuře a umění
Využití umění/umělců v marketingu a reklamě
Působení českých výtvarných umělců ve vybraném kulturním/výtvarném časopise
Research Meets Practice: Visual Communication and PR in Cultural Institutions (4EU+/22/F3/24), spolupráce v rámci aliance 4EU+, podpořeno minigrantem na podporu projektů 4EU+ v roce 2022 (hlavní řešitelka)
Bezpečnostní výzkum České republiky 2015–2022. Připravenost státu na krizovou strategickou komunikaci: Poučení z COVID-19. 2021–2022
Operační program Věda, výzkum, vzdělávání. 076 (Inovace v pedagogice). Výzkum komunikace MŠMT a přímo řízených organizací ve vztahu k různým skupinám stakeholderů. 2020–2022
Marketing a PR v kultuře a umění, vztah dějin médií a výtvarného umění, vizuální kultura