Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.
Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.

Působiště:
- Katedra marketingové komunikace a public relations
E-mail: tereza.jezkova@fsv.cuni.cz
Telefon: +420 222 112 183 , +420 728 301 377
Místnost: č. H107, Smetanovo nábřeží 6
ORCID ID: 0000-0001-6031-6726
Rok vydání
Monografie
Kapitoly v monografiích
Články
- JEŽKOVÁ, Tereza. Jak se četly noviny: vývoj čtenářského portrétu v českém výtvarném umění. Mediální studia [online]. 2018, 2018(1), 66-85. ISSN 2464-4846.
Příspěvky v konferenčních sbornících
- JEŽKOVÁ, Tereza - KLABÍKOVÁ RÁBOVÁ, Tereza. New in Covid: Variations of Newness in Media Reception of Czech Cultural Events. In: ČÁBYOVÁ, Ľudmila - BEZÁKOVÁ, Zuzana - MADLEŇÁK, Adam. Marketing Identity: New changes, new challenges. 1 vyd. Trnava: Faculty of Mass Media Communication. University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021, s. 269-276. ISBN 978-80-572-0220-2.
JKB126 Art marketing; JKB143 Art marketing II; JKB018 Kreativní myšlení; JKB014 Digitální komunikace; JKB109 Projekt IKSŽ – Mediální a marketingová praxe I; JKB162 Projekt IKSŽ – Mediální a marketingová praxe II
Marketing, marketingová komunikace a PR ve vybrané kulturní instituci Mediální obraz vybrané kulturní instituce Branding v kultuře a umění Využití umění/umělců v marketingu a reklamě Působení českých výtvarných umělců ve vybraném kulturním/výtvarném časopise
Operační program Věda, výzkum, vzdělávání. 076 (Inovace v pedagogice). Výzkum komunikace MŠMT a přímo řízených organizací ve vztahu k různým skupinám stakeholderů. 2020–2022 Bezpečnostní výzkum České republiky 2015–2022. Připravenost státu na krizovou strategickou komunikaci: Poučení z COVID-19. 2021–2022
Marketing a PR v kultuře a umění, vztah dějin médií a výtvarného umění, vizuální kultura