doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Působiště:
- Katedra marketingové komunikace a public relations
- Vědecká rada
E-mail: halada@fsv.cuni.cz
Telefon: +420 222 112 249
Místnost: č. H107, Smetanovo nábřeží 6
ORCID ID: 0000-0001-7938-1376
Rok vydání
Monografie
- HALADA, Jan. Průvodce evropským myšlením. Praha: Brána//Knižní klub, 1996. 156 s. ISBN 80-85946-23-8.
- HALADA, Jan. Slovník Klubu autorů literatury faktu. 1. vyd vyd. Praha: KALF (Klub autorů literatury faktu), 1996.
- HALADA, Jan. Ottova všeobecná encyklopedie, I. a II. díl. 1. vyd vyd. Praha: Ottovo nakladatelství, 2003. 1486 s. ISBN 80-7181-959-X.
- HALADA, Jan. Osudy moudrých. Průvodce evropským myšlením. 1. vyd vyd. Praha: Hart, 2002. 168 s. ISBN 80-86529-32-0.
- HALADA, Jan. Albatros: 70 let na křídlech dětské literatury. 1. vyd vyd. Praha: Albatros, 2019. 269 s. ISBN 978-80-00-05474-2.
- HALADA, Jan. Dějiny světa v obrazech. 1. vyd vyd. Praha: Knižní klub, 1995. 480 s. ISBN 80-7176-154-0.
- HALADA, Jan. Sprievodca európským myslením (Osudy múdrych). Bratislava: Milan Štefanko, 1998. 147 s. ISBN 80-88778-70-0.
- HALADA, Jan. Encyklopedie českých nakladatelství 1949-2006. 1. vyd vyd. Praha: Libri, 2007. 378 s. ISBN 978-80-7277-165-3.
- HALADA, Jan - PRÁZOVÁ, Irena - TURKOVÁ, Kateřina - FEJFAROVÁ, Adéla. Čtenáři, autoři, nakladatelé a knihkupci v době covidové a postcovidové: obavy a naděje aneb boj o přežití. Vyd. 1 vyd. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2024. 142 s. ISBN 978-80-246-5795-0.
- HALADA, Jan - OSVALDOVÁ, Barbora - ČEŇKOVÁ, Jana - DOLANSKÁ, Nora - DOLANSKÝ, Pavel - GILLÁROVÁ, Kateřina - KASÍK, Pavel - KRAUS, Jiří - LÁBOVÁ, Alena - LOKŠÍK, Martin - MARŠÍK, Josef - MORAVEC, Václav - NĚMCOVÁ TEJKALOVÁ, Alice - SLANEC, Jaroslav - ŠMÍD, Milan - ŠTOLL, Martin - TRUNEČKOVÁ, Ludmila. Slovník žurnalistiky : výklad pojmů a teorie oboru. 1. vyd vyd. Praha: Karolinum, 2017. 301 s. ISBN 978-80-246-3752-5.
- DOLANSKÝ, Pavel - HALADA, Jan - HEJLOVÁ, Denisa - KLIMEŠ, David - KOPECKÝ, Ladislav - KOUDELKOVÁ, Petra - KUBÁČEK, Jan - POSTLER, Milan. Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru. 1. vyd vyd. Praha: Karolinum, 2015. 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5.
- OSVALDOVÁ, Barbora - HALADA, Jan. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. 3. vyd vyd. Praha: Libri, 2007. 263 s. ISBN 978-80-7277-266-7.
- OSVALDOVÁ, Barbora - HALADA, Jan. Praktická encyklopedie žurnalistiky. 1. vyd vyd. Praha: Libri, 2002. 250 s. ISBN 80-7277-108-6.
- OSVALDOVÁ, Barbora - HALADA, Jan. Encyklopedie praktické žurnalistiky. 1. vyd vyd. Praha: Libri, 1999. 256 s. ISBN 80-85983-76-1.
- OSVALDOVÁ, Barbora - HALADA, Jan. Praktická encyklopedie žurnalistiky. 1. vyd vyd. Praha: Libri, 2004. 240 s. ISBN 80-7277-108-6.
- ČEŇKOVÁ, Jana - DOLANSKÁ, Nora - DOLANSKÝ, Pavel - GÉLA, František - GILLÁROVÁ, Kateřina - HALADA, Jan - HEJLOVÁ, Denisa - JEŽKOVÁ, Tereza - KASÍK, Pavel - KONČELÍK, Jakub - KRAUS, Jiří - LÁBOVÁ, Alena - LOKŠÍK, Martin - MACKOVÁ, Veronika - MARŠÍK, Josef - MORAVEC, Václav - NĚMCOVÁ TEJKALOVÁ, Alice - OSVALDOVÁ, Barbora - PRÁZOVÁ, Irena - SLANEC, Jaroslav - ŠIMKOVÁ, Karolína - ŠMÍD, Milan - ŠTOLL, Martin - TRUNEČKA, Ondřej - TRUNEČKOVÁ, Ludmila - TURKOVÁ, Kateřina. Slovník žurnalistiky: výklad pojmů a teorie oboru. 5. doplněné a rozšířené vydání (v Nakladatelství Karolinum druhé) vyd. Praha: Karolinum, 2023. 323 s. ISBN 978-80-246-5592-5.
- ČEŇKOVÁ, Jana - CEBE, Jan - SERAFÍNOVÁ, Danuše - OSVALDOVÁ, Barbora - HLAVČÁKOVÁ, Svetlana - LOVAŠ, Karol - ORSÁG, Petr - HALADA, Jan - SLANEC, Jaroslav - SASÁK, Peter - CHLADOVÁ, Marta - LÁBOVÁ, Alena - MARŠÍK, Josef - ŠTOLL, Martin - LOKŠÍK, Martin - PRAJEROVÁ, Magdalena. Meziválečná česká a slovenská žurnalistika (1918-1938). 1. vyd vyd. Praha: Karolinum, 2019. 306 s. ISBN 978-80-246-4299-4.
Kapitoly v monografiích
- HALADA, Jan. Z historie literatury faktu. Slovník Klubu autorů literatury faktu. 1. vyd vyd. Praha: KALF (Klub autorů literatury faktu), 1996, s. nestránkováno.
- HALADA, Jan. Hrdinové J. Dietla v čase dlouhého století. In: DIETL, Jaroslav. Na počátku bylo slovo. 1. vyd vyd. Praha: Dokořán, J. Jiskrová - Máj, 2003, s. 217-220. ISBN 80-86569-41-1.
- HALADA, Jan. Z historie literatury faktu. Slovník Klubu autorů literatury faktu (KALF) členů českého a slovenského KALFu. Praha: Klub literatury faktu, 1998, s. 13-20.
- HALADA, Jan. Nové Universum, všeobecná encyklopedie A - Ž. Nové Universum, všeobecná encyklopedie A - Ž. 1. vyd vyd. Praha: Euromedia - Knižní klub, 2003, ISBN 80-242-1069-X.
- HALADA, Jan. V. A. Kounic. Galerie nesmrtelných. Sv. 1. Češi a Moravané. Třebíč: Drahomír Rybníček, 1998, s. 71-78.
- HALADA, Jan. Z Prahy k Baltickému moři. In: HALADA, Jan. 1. vyd vyd. Liberec: Vilímek, 1998, s. 5-16. ISBN 80-86210-02-2.
- HALADA, Jan. Čeští nakladatelé v druhé polovině 20. století, aneb, Jak si uchovat (a neztratit) kontinuitu. Svět historie - historikův svět : sborník profesoru Robertu Kvačkovi. 1. vyd vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, s. 613-635. ISBN 978-80-7372-214-2.
- HALADA, Jan. Česko. Česko. 1. vyd vyd. Praha: Euromédia, 2005, s. 294-295. ISBN 80-242-1525-X.
- HALADA, Jan. [Mediální hesla v 2. a 4. díle]. In: MAREDA, Richard. Ottova encyklopedia Česká republika. 1. vyd vyd. Praha: Ottovo nakladatelství, 2006, s. 1-20. ISBN 80-7360-456-6.
- HALADA, Jan. Literatura v ohrožení : čeští nakladatelé za druhé republiky a okupace. In: ČEŇKOVÁ, Jana. Válečné dětství a mládí (1939-1945) v literatuře a publicistice. 1. vyd vyd. Praha: Karolinum, 2016, s. 46-56. ISBN 978-80-246-3413-5.
- TRUNEČKOVÁ, Ludmila - OSVALDOVÁ, Barbora - HALADA, Jan. Hesla z oblasti agenturní žurnalistiky signovaná lt. In: OSVALDOVÁ, Barbora. Praktická encyklopedie žurnalistiky. Praha: Libri, 2002, ISBN 80-7277-108-6.
- ŠMÍD, Milan - OSVALDOVÁ, Barbora - HALADA, Jan. Encyklopedická hesla o televizi a on-line médiích. Praktická ebcyklopedie žurnalistiky. Praha: nakladatelství Libri, 2002, ISBN 80-7277-108-6.
Články
- HALADA, Jan. Na Frankfurt dolehly potíže knižního trhu. Mladá fronta Dnes. 2002, ISSN 1210-1168.
- HALADA, Jan. Literatura v zorném úhlu 20. století. Dokořán. 2004, 4(16), 26-30.
- HALADA, Jan. Od osvěty k cílevědomému programu: čeští nakladatelé v posledním půlstoletí habsburské monarchie. Historický obzor (Historical Horizon). 2012, 23(5/6), 117-126. ISSN 1210-6097.
- HALADA, Jan. Čtenáři a knihkupci ve výzkumu I. - IV.. Nové knihy. 1995, 4.
- HALADA, Jan. Čtenářský výzkum jako sonda do současného knižního trhu. Část 1-3. Čtenář. 1995, 47(10, 11, 12), 4, 4, 3, tb, grafy. ISSN 0011-2321.
- HALADA, Jan. Čtenářský výzkum z pohledu knihoven. Národní knihovna. 1995, 6(6), ISSN 0862-7487.
- HALADA, Jan. Univerzitní nakladatelé : historie a současnost. FORUM. Časopis Univerzity Karlovy v Praze. 2007, 2007(1), 46-48. ISSN 1211-1724.
- HALADA, Jan. Jeden za všechny, všichni za jednoho. Přítomnost. 2007, 2007(Léto), 34-35. ISSN 1213-0133.
- HALADA, Jan - PRÁZOVÁ, Irena. Komparace výzkumu nakladatelů ve vztahu k e-knihám v době před a v průběhu koronavirové krize. Knihovna - knihovnická revue. 2021, 32(1), 12-22. ISSN 1801-3252.
- HALADA, Jan - PRÁZOVÁ, Irena - DOKSANSKÝ, Adam. Elektronické knihy dnes a zítra (analýza nakladatelských subjektů vydávajících v České republice e-knihy). 1. část. Čtenář : měsíčník pro knihovny. 2021, 73(4), 133-135. ISSN 0011-2321.
- HALADA, Jan - PRÁZOVÁ, Irena - DOKSANSKÝ, Adam. Elektronické knihy dnes a zítra (analýza nakladatelských subjektů vydávajících v České republice e-knihy). 2. část. Čtenář : měsíčník pro knihovny. 2021, 73(5), 187-189. ISSN 0011-2321.
Příspěvky v konferenčních sbornících
- HALADA, Jan. Několik poznámek ke konferenci aneb výzva a odpovědnost literatury faktu. In: HALADA, Jan. Žánry a průniky literatury faktu 1. vyd vyd. Praha: Karolinum, 2018, s. 11-14. ISBN 978-80-246-4128-7.
- HALADA, Jan. Historie a současnost literatury faktu. In: HALADA, Jan. Žánry a průniky literatury faktu 1. vyd vyd. Praha: Karolinum, 2018, s. 88-94. ISBN 978-80-246-4128-7.
- HALADA, Jan. Knižní trh a čeští nakladatelé v Pražském jaru 1968 : naděje a zklamání. In: KUPCOVÁ, Helena. Pražské jaro 1968 : literatura - film - média 1. vyd vyd. Praha: Literární akademie, 2009, s. 317-324. ISBN 978-80-86877-38-9.
- HALADA, Jan. Marketing in the book business: interpretation, definition and problems of theory in practice. In: PAVLŮ, Dušan. Marketing Communications - Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education: the collection od the 1st international scientific conference : may 19th-20th 2011 1st ed vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2011, s. 1-5. ISBN 978-80-7408-055-5.