Rozpravy o české a americké reklamě v globálním kontextu
Rozpravy o české a americké reklamě v globálním kontextu
Další Rozpravy o českých médiích se 5. března od 17 hodin zaměří na českou a americkou reklamu v globálním kontextu a současné trendy ve světě reklamy a PR a proběhnou v angličtině.
Místo posledního únorového čtvrtka je pořádáme výjimečně o týden později, tedy ve čtvrtek 5. března 2020 od 17 hodin na tradičním místě na Hollaru v místnosti 2015.
Pozvání přijali:
SANDY KORNBERG z University of Missouri, expert na mezinárodní reklamu,
DAVID WEISS z Univerzity of New Mexico, expert na americkou reklamu a politickou komunikaci,
PHILIP KATZ z IKSŽ zkoumající reklamu cílenou na generaci Z.
Moderátorkou bude tentokrát Denisa Hejlová, vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations.
Mediálními partnery je Evropská observatoř žurnalistiky a PRESSpektivy Českého rozhlasu.
Sledujte podrobné informace ve facebookové události.