Rozpravy o českých médiích: Prezidentské volby

Rozpravy o českých médiích: Prezidentské volby

Jaké byly kampaně jednotlivých kandidátů? Jaké měli strategie a témata? Byly tyto volby něčím specifické? Proč se před prvním kolem debaty rozdělovaly na ty s favority a nefavority? Dařilo se médiím poskytovat stejný prostor pro všechny? Jak se měnily preference lidí a volební potenciály jednotlivých kandidátů podle průzkumů veřejného mínění? Do jaké míry mohou průzkumy ovlivnit rozhodování voličů? A co nás ještě čeká před druhým kolem prezidentských voleb?

O těchto a mnoha dalších otázkách v nové epizodě našeho podcastu diskutují:

  • Alžběta Králová, managing partner z Institutu politického marketingu,
  • Přemysl Čech, ředitel výzkumné agentury Median,
  • David Klimeš, pedagog IKSŽ FSV UK a komentátor pro Aktuálně a Český rozhlas Plus.

Diskusi moderovala Alice Němcová Tejkalová z Katedry žurnalistiky IKSŽ FSV UK.

 

Podcast je k poslechu na různých podcastových platformách

Spotify: https://cutt.ly/39tdBPg

Apple: https://cutt.ly/d9tfo3m

Podcast Addict: https://cutt.ly/v9tfzVv

Buzzsprout: https://cutt.ly/n9tfEsh

Podcast Index: https://cutt.ly/L1ipXyu

Podchaser: https://cutt.ly/P9tfKGh

 

Natáčení proběhlo v Rozhlasové a televizní laboratoři Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy.

Foto: Lucie Šťastná

Technika a střih: Filip Fryml