Rozpravy o českých médiích: Prezidentské volby
Rozpravy o českých médiích: Prezidentské volby
Jaké byly kampaně jednotlivých kandidátů? Jaké měli strategie a témata? Byly tyto volby něčím specifické? Proč se před prvním kolem debaty rozdělovaly na ty s favority a nefavority? Dařilo se médiím poskytovat stejný prostor pro všechny? Jak se měnily preference lidí a volební potenciály jednotlivých kandidátů podle průzkumů veřejného mínění? Do jaké míry mohou průzkumy ovlivnit rozhodování voličů? A co nás ještě čeká před druhým kolem prezidentských voleb?
O těchto a mnoha dalších otázkách v nové epizodě našeho podcastu diskutují:
- Alžběta Králová, managing partner z Institutu politického marketingu,
- Přemysl Čech, ředitel výzkumné agentury Median,
- David Klimeš, pedagog IKSŽ FSV UK a komentátor pro Aktuálně a Český rozhlas Plus.
Diskusi moderovala Alice Němcová Tejkalová z Katedry žurnalistiky IKSŽ FSV UK.
Podcast je k poslechu na různých podcastových platformách
Spotify: https://cutt.ly/39tdBPg
Apple: https://cutt.ly/d9tfo3m
Podcast Addict: https://cutt.ly/v9tfzVv
Buzzsprout: https://cutt.ly/n9tfEsh
Podcast Index: https://cutt.ly/L1ipXyu
Podchaser: https://cutt.ly/P9tfKGh
Natáčení proběhlo v Rozhlasové a televizní laboratoři Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy.
Foto: Lucie Šťastná
Technika a střih: Filip Fryml