Začal sběr dat pro výzkum European Communication Monitor

ECM

Začal sběr dat pro výzkum European Communication Monitor

Začal sběr dat pro největší celoevropský výzkum v oblasti public relations a strategické komunikaci, European Communication Monitor. I letos se do něj mohou zapojit čeští profesionálové a vyjádřit svůj názor na aktuální témata. Výsledky výzkumu poslouží firmám a agenturám k plánování strategií i akademikům k vědecké práci.

Výzkum probíhá do 6. března online na webu European Communication Monitor. Cílem je zapojit maximum lidí pracujících v komunikaci, ať již v agenturách nebo tiskových odděleních firem, státních nebo neziskových organizací, aby výsledky umožnily českým i zahraničním zájemcům získat relevantní informace o českém trhu.

Výzkum organizuje tým vědců pod vedením Ansgara Zerfasse z Univezity v Lipsku. Za Českou republiku jej reprezentuje vedoucí Katedry marketingové komunikace a public relations Denisa Hejlová.