Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

Petra Koudelková z katedry marketingové komunikace a public relations publikovala v nakladatelství Karolinum novou knihu. Obsahuje kapitoly i dalších kolegů z institutu – Denisy Hejlové, Davida Klimeše a doktorandky Terezy Zavadilové.

Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují křesťanské hodnoty a principy, jak komunikují s věřícími a jak se sekularizovanou veřejností? Jaká témata a proč se medializují? Kolektivní monografie přináší srovnání situace u nás a na Slovensku a poskytuje vhled do různých společenských oblastí, které s mediálním obrazem církví souvisejí.

Více informací.