Studijní plán

Komunikační studia: Marketingová komunikace a public relations

Studijní plán každé specializace bakalářského studijního programu Komunikační studia se skládá ze tří částí.

  1. Společné povinné předměty, kam budete chodit společně se spolužáky z mediálních studií a žurnalistiky
  2. Specializační povinné a povinně volitelné předměty, kde se budete soustřeďovat na specifika vašeho oboru
  3. Volitelné předměty, z nichž si můžou opět vybrat i vaši spolužáci z mediálních studií a žurnalistiky:

1. Společné povinné předměty

  • Cizí jazyk I a II (zajišťuje centrum jazykové přípravy)
  • Český jazyk v komunikační praxi (PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.)
  • Dějiny komunikace (PhDr. Petr Bednařík, Ph.D.)
  • Digitální komunikace a práce s informacemi (PhDr. Václav Moravec, Ph.D. et Ph.D.)
  • Ekonomie a komunikace (Ing. Petra Koudelková, Ph.D.)
  • Komunikace v sociálně-vědním kontextu (doc. PhDr. Martin Soukup, Ph.D.)
  • Metodologie sociálních věd (PhDr. Vlastimil Nečas, Ph.D.)
  • Právo a komunikace (JUDr. PhDr. Josef Benda, Ph.D., LL.M., Ph.D.)
  • Sociální psychologie (Mehmet A. Orhan, Ph.D., MBA, MSc.)
  • Vizuální kultura
  • Základy sociální komunikace (prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D.)

2. Specializační povinné a povinně volitelné předměty

Povinné předměty

  • Aplikovaná marketingová komunikace (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
  • Bakalářský seminář (prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D.)
  • Behaviorální ekonomie (Mehmet A. Orhan, Ph.D., MBA, MSc.)
  • Dějiny a teorie marketingové komunikace (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
  • Digitální komunikace (Mgr. David Klimeš, Ph.D.)
  • Kreativní myšlení (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
  • Kritické myšlení a etika komunikace (doc. PhDr. Jan Halada, CSc.)
  • Kultura veřejného projevu (PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.)
  • Marketing management (Ing. Petra Koudelková Ph.D.)
  • Marketingový výzkum (Mgr. Jiří Remr, Ph.D.)
  • Metodika tvorby bakalářské práce (Markéta Supa, Ph.D.)
  • Odborná praxe (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
  • Politický marketing (PhDr. Anna Shavit, Ph.D.)
  • Praktická cvičení z českého jazyka (PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.)
  • Public Relations (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)

Povinně volitelné předměty

Skupina rámcové předměty:

  • Aktuální trendy a vývoj oboru (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
  • Branding (Ing. Přemysl Průša)
  • Firemní komunikace a kultura (Ing. Petra Koudelková, Ph.D.)
  • Intepretace textů marketingové komunikace (doc. PhDr. Jan Halada, CSc.)
  • Krizová komunikace (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
  • Média a vztahy s veřejností (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
  • On-line marketing (Mgr. David Klimeš, Ph.D.)
  • Praktika v reklamní tvorbě (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
  • Tvorba v marketingové komunikaci (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)

Skupina sektorové předměty:

  • Crossplatform Media Workshop (Markéta Supa, Ph.D.)
  • Ethic Issues in Media, Business and Society (Mehmet A. Orhan, Ph.D., MBA, MSc.)
  • In-store marketing (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
  • Marketing módních značek (Ing. Petra Koudelková, Ph.D.)
  • Marketing pro neziskový sektor (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
  • Marketingová komunikace malých a středních podniků (Ing. Petra Koudelková, Ph.D.)
  • Sportovní marketing (doc. PhDr. Jan Halada, CSc.)
  • Tiskový mluvčí (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)

3. Volitelné předměty

  • Contexts of Television (prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D.)
  • DTP (Mgr. Jaroslav Slanec)
  • Filmový seminář (dle filmů)
  • Grafický design a základy polygrafie (Mgr. Jaroslav Slanec)
  • Introduction to Photojournalism (doc. Mgr. et MgA. Filip Láb, Ph.D.)
  • Managing Multimedia Projects (Markéta Zezulková, Ph.D.)
  • Mediální a marketingová praxe IKSŽ (prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D.)
  • Počítačové zpracování foto a grafický design (Mgr. Jaroslav Slanec)
  • Rozhlas a televize ve světě (PhDr. Václav Moravec, Ph.D,. et Ph.D.)
  • Věda v médiích (Mgr. Pavel Kasík)
  • Základy filosofie a vzdělanosti (doc. PhDr. Jan Halada, CSc.)

(tento výběr je modifikován každý rok podle aktuální nabídky)