Studijní plán
Komunikační studia: Marketingová komunikace a public relations
Studijní plán každé specializace bakalářského studijního programu Komunikační studia se skládá ze tří částí.
- Společné povinné předměty, kam budete chodit společně se spolužáky z mediálních studií a žurnalistiky
- Specializační povinné a povinně volitelné předměty, kde se budete soustřeďovat na specifika vašeho oboru
- Volitelné předměty, z nichž si můžou opět vybrat i vaši spolužáci z mediálních studií a žurnalistiky:
1. Společné povinné předměty
- Cizí jazyk I a II (zajišťuje centrum jazykové přípravy)
- Český jazyk v komunikační praxi (PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.)
- Dějiny komunikace (PhDr. Petr Bednařík, Ph.D.)
- Digitální komunikace a práce s informacemi (PhDr. Václav Moravec, Ph.D. et Ph.D.)
- Ekonomie a komunikace (Ing. Petra Koudelková, Ph.D.)
- Komunikace v sociálně-vědním kontextu (doc. PhDr. Martin Soukup, Ph.D.)
- Metodologie sociálních věd (PhDr. Vlastimil Nečas, Ph.D.)
- Právo a komunikace (JUDr. PhDr. Josef Benda, Ph.D., LL.M., Ph.D.)
- Sociální psychologie (Mehmet A. Orhan, Ph.D., MBA, MSc.)
- Vizuální kultura
- Základy sociální komunikace (prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D.)
2. Specializační povinné a povinně volitelné předměty
Povinné předměty
- Aplikovaná marketingová komunikace (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
- Bakalářský seminář (prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D.)
- Behaviorální ekonomie (Mehmet A. Orhan, Ph.D., MBA, MSc.)
- Dějiny a teorie marketingové komunikace (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
- Digitální komunikace (Mgr. David Klimeš, Ph.D.)
- Kreativní myšlení (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
- Kritické myšlení a etika komunikace (doc. PhDr. Jan Halada, CSc.)
- Kultura veřejného projevu (PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.)
- Marketing management (Ing. Petra Koudelková Ph.D.)
- Marketingový výzkum (Mgr. Jiří Remr, Ph.D.)
- Metodika tvorby bakalářské práce (Markéta Supa, Ph.D.)
- Odborná praxe (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
- Politický marketing (PhDr. Anna Shavit, Ph.D.)
- Praktická cvičení z českého jazyka (PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.)
- Public Relations (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
Povinně volitelné předměty
Skupina rámcové předměty:
- Aktuální trendy a vývoj oboru (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
- Branding (Ing. Přemysl Průša)
- Firemní komunikace a kultura (Ing. Petra Koudelková, Ph.D.)
- Intepretace textů marketingové komunikace (doc. PhDr. Jan Halada, CSc.)
- Krizová komunikace (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
- Média a vztahy s veřejností (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
- On-line marketing (Mgr. David Klimeš, Ph.D.)
- Praktika v reklamní tvorbě (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
- Tvorba v marketingové komunikaci (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
Skupina sektorové předměty:
- Crossplatform Media Workshop (Markéta Supa, Ph.D.)
- Ethic Issues in Media, Business and Society (Mehmet A. Orhan, Ph.D., MBA, MSc.)
- In-store marketing (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
- Marketing módních značek (Ing. Petra Koudelková, Ph.D.)
- Marketing pro neziskový sektor (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
- Marketingová komunikace malých a středních podniků (Ing. Petra Koudelková, Ph.D.)
- Sportovní marketing (doc. PhDr. Jan Halada, CSc.)
- Tiskový mluvčí (doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.)
3. Volitelné předměty
- Contexts of Television (prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D.)
- DTP (Mgr. Jaroslav Slanec)
- Filmový seminář (dle filmů)
- Grafický design a základy polygrafie (Mgr. Jaroslav Slanec)
- Introduction to Photojournalism (doc. Mgr. et MgA. Filip Láb, Ph.D.)
- Managing Multimedia Projects (Markéta Zezulková, Ph.D.)
- Mediální a marketingová praxe IKSŽ (prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D.)
- Počítačové zpracování foto a grafický design (Mgr. Jaroslav Slanec)
- Rozhlas a televize ve světě (PhDr. Václav Moravec, Ph.D,. et Ph.D.)
- Věda v médiích (Mgr. Pavel Kasík)
- Základy filosofie a vzdělanosti (doc. PhDr. Jan Halada, CSc.)
(tento výběr je modifikován každý rok podle aktuální nabídky)